Zamówienie

Proces zamawiania

Jak złożyć zamówienie?

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Kiedy przejdziecie do realizacji mojego zamówienia?

Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila kontakt@miandmolly.pl lub przez nasz formularz kontaktowy. Przed kontaktem polecamy sprawdzić nasze Centrum pomocy, na którym aktualnie się znajdujesz, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin.

Zamówienie

Metody płatności

W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić:

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- szybką płatnością mobilną BLIK,

- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Zamówienie

Zmiany w zamówieniu

Czy mogę zmienić rozmiar lub kolor zakupionego przed chwilą produktu?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@miandmolly.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Czy po założeniu zamówienia mogę zmienić adres dostawy?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@miandmolly.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.

Zamówienie

Reklamacje

Jak założyć reklamację wadliwego produktu?

W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila kontakt@miandolly.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.

Zamawiałem kilka produktu, a otrzymałam tylko jeden lub część z nich.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Zwrot jest darmowy. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

Wysyłka i dostawa

Metoda wysyłki

Jaka jest cena wysyłki?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów przy każdym zakupie standardowa dostawa na terenie Polski jest zawsze DARMOWA niezależnie od wartości zamówienia.

W przypadku zamówień poza granice kraju koszt wysyłki wynosi 14.90 zł

Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?

Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem InPost lub Pocztex.

Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

Zamówienie możesz śledzić na stronie: https://parcelsapp.com/en/tracking/. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze.

Wysyłka i dostawa

Czas dostawy

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień dociera w ciągu 4-12 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłanie?

Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Czy można wybrać najbardziej dogodny dzień na odebranie przesyłki?

Zamówienia wysyłane są zza granicy, stąd nie jesteśmy wstanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.

Wysyłka i dostawa

Dostawa

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez sprzedawców spoza Unii Europejskiej, głównie z Azji, ponieważ nie mamy własnego centrum logistycznego i jesteśmy pośrednikiem w transakcji między kupującym, a sprzedawcą.

Czy wszystkie produkty są wysyłane w jednej paczce?

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.